We've all had a time where we've lost control

Written: 2009-02-20 @ 16:39:04
Goddag :)
Nu har jag kommit hem från skolan och dagen har varit bra. Det som gjorde min dag var att jag fick MVG i text! :D Jag är jätteglad :) hihi. Nu är även jag och sanna klara med vårat radioprogram så nu är det bara provet kvar. På måndag börjar vi med rörlig bild. Haha, våran ljudlärare ska lägga ut allas radioprogram på internet så andra kan lyssna :< Fatta vad pinsamt, jag låter som en kille <'3

Nu ska jag fixa lite småsaker med bloggen, är fortfarande förbannad över att bloggen är helt cp. menmen..
Hade bra,  Ema \m/


Synyster Gates:*

Kommentarer
Postat av: jayne

stort grattis till MVG.et....

Kul att göra radio!!!

ha en bra kväll

2009-02-20 @ 19:40:30
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: Jessica

SYNYSTER GATES :D <3

2009-02-25 @ 21:48:54
URL: http://byjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0