The vampires feed off the wars of mankind

Written: 2009-02-15 @ 16:34:55
Hej bloggen :)
Detta får bli ett snabbt inlägg för jag ska strax äta, magen kurrar ihjäl...
Idag har det inte hänt så mycket, städat rummet och bara slappat. Imorgon börjar ju skolan igen men det ska bli helt okej :> Det ända jag inte längtar till är ljudlektionerna. Som tur är så är det bara två lektioner kvar och sen har vi ett prov. Sen börjar vi med rörlig bild (tv).. Hoppas det blir roligare än ljud. Men det tror jag :>

Nu ska jag äta
Hade bra,    Ema \m/



[ Just nu: Trivium - Down From The Sky ]

Kommentarer
Postat av: Moa

Ha en bra dag :)

2009-02-16 @ 10:48:58
URL: http://mooaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0