Falling Behind

Written: 2009-02-09 @ 19:56:42
Godkväll :}
Här sitter jag med mössa på mig och lyssnar på Marilyn Manson. Vad har ni för er? :)
Jag gjorde världens misstag innan, jag klippte av min snelugg och klippte vanlig lugg! = F A  I L , fanfanfanfanfanfan. Hoppas den växer ut fort som fan! :< Luggen är inte ens snygg + att den är för lång, ville inte klippa mer liksom.. Från och med nu - mössa.
Dagen har annars varit tråkig, rastlös gånger tusen. Färgade hårbottnen svart innan också så nu är håret apsnyggt! :D förutom luggen då.... <'3


Precis innan jag klippte av luggen..........


Hade bra,     Ema \m/

Kommentarer
Postat av: Sanna

ditthårärsnyggt

2009-02-09 @ 21:26:46
Postat av: maaria

niccce<3

2009-02-11 @ 14:08:52
URL: http://feelmymusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0