But now it's payback time

Written: 2009-02-26 @ 14:21:05
Hallå bloggen :)
Sitter här och kollar på massa Backaryd Babies bilder från när dom spelade på Sliver igår. Jag ville verkligen gå men det är 18års gräns, i och med att det är en nattklubb;>
Enligt Jnytt så var dom inte alls bra, artiklen finns här     -->bilder <--

Nu ska jag strax sätta mig med engelskan. Ska redovisa om Engelsk mat imorgon.. Man ska prata i ungefär 5 min och man ska helst kunna det utantill. Önska mig lycka till. Jag hatar att stå inför klassen :( Det är hemskt.

Hade bra, Ema \m/

Dregen@Sliver 25/2

Kommentarer
Postat av: BJERNHAGEN

dregen är så jäääävla hot!

2009-02-26 @ 17:46:28
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/
Postat av: BJERNHAGEN

åh, nice shit :D avis jag blir!

sv: oooooh men gud du verkar vilja göra mig jävligt avis du ;) haha

2009-02-26 @ 20:33:29
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0