Your poison running through my veins

Written: 2009-12-27 @ 13:17:04
Hallå,
äntligen är all julfirande över och jag är sjukt nöjd med mina paket. Speciellt gymkortet, nu jäklar ska det börjas träna! Idag står bowling på schemat med tjejerna, ska bli sjukt kul även om jag suger på det. Innan dess måste jag nog ta en lång och varm dusch så jag piggnar till för herregud vad trött och sliten jag är. Har inte sovit ordentligt på fyra dagar nu. Ingen aning om varför.. Haha, vi fick världens coolaste duschslang till duschen igår. Det ändrar färg beroende på hur kallt/varmt vi har det. Asnice, nu kanske det till och med blir roligt att duscha. Nog pratat om det. Hade ni en trevlig julafton?

> Just nu: Alice Cooper - Poison

Kommentarer
Postat av: Rockabetty

sv: haha grymt! :D får väl titta ordenltligt då kanske ;)

2009-12-27 @ 18:36:12
URL: http://rockabetty.blogg.se/
Postat av: SANIBO

sv: awesome ;)

2009-12-28 @ 00:37:59
URL: http://ssanibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0