Cause I'm lonely and I'm tired, I'm missing you

Written: 2009-12-30 @ 16:31:24
Vet fortfarande inte om jag har fattat att "the rev" har lämnat oss. Det finns bara två band här i världen som betyder jävligt mycket för mig och det är Evanescence som ni kanske visste och sen är det Avenged Sevenfold. Det är svårt att beskriva hur mycket dom betyder för mig. Jag har inte mått såhär dåligt på länge, jag ville bara lägga mig ner på golvet och skrika igår, men det gjorde jag inte. Jag kommer bo i min Avenged Sevenfold tröja från och med nu gissar jag. Förhoppningsvis går resten av bandet vidare och hittar en ny trummis och fortsätter med det dom gör bäst. Men inget kommer bli som det var förr. Vi saknar dig The Rev <3


Kommentarer
Postat av: ROCKABETTY

sv: Jaaaa<3 tror dom håller på bli ett av mina favoritband. Men inte än inte, måste lyssna på dom mer. Men jag älskar den låten iallafall<3

2009-12-30 @ 20:27:29
URL: http://rockabetty.blogg.se/
Postat av: Henke

Känner verkligen igen det du skriver :/ A7X kommer aldrig att bli sig likt, helt jävla obegripligt och fruktansvärt tragiskt att han dött :( RIP Jimmy..

2009-12-30 @ 21:45:31
URL: http://blogg.hjd.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0