You don´t know how lovely you are

Written: 2009-08-23 @ 14:57:29
Hallå,
senaste gången jag var såhär lycklig var efter att ha sett Metallica live. Känslan går inte att beskriva. Att ett band kan ha en sån energi och utstrålning går inte att beskriva. Finns bara fem ord att säga; Coldplay är sjukt underbara live! Vi började köa vid halv tre tiden och när klockan var halv sex så började de släppa in allt folk och jag kan säga att jag har aldrig sett en sån lång kö som det var där. Herrejisses. Som tur va var det 3 olika led som man kunde stå i så vi ställde oss i den som det var minst i och dom släppte in allt folk i den kön först, där hade vi tur! Tyckte att det var lite småkul att alla vakter stod utspridda inne på området och skrek "spring inte!!" (alla sprang som galningar) Sen bad dom alla att sätta sig ner. Efter två timmars väntan kom förbandet White Lies, helt okej. Sen, klockan nio kom dom ut. Världens coolaste intro hade dom också, videos kommer senare. Hela konserten var helt underbar. Jag började nästan gråta hela tiden, jag var sjukt lycklig.

<3




Kommentarer
Postat av: frida

men hallå! åh, vad jag önskar att jag var där!

2009-08-23 @ 20:08:57
Postat av: frida

haha, gillar killen som stirrar med misstrogen blick in i din kamera på andra bilden.

2009-08-23 @ 20:10:44
Postat av: Alexandra - VADFANSKAJAGHETA

Hejsan:)



Ville bara tala om att jag e tillbaka med bloggen igen efter ett oplanerat sommaruppehåll och eftersom jag har dig på bloglovin så hoppas jag att du börjar kika in hos mej igen och ifall du kanske tagit bort mej eller så så får du gärna lägga till mig igen.

Hoppas du haft en superbra sommar.

kram:)

2009-08-24 @ 02:09:17
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/
Postat av: SANIBO

sv: ja fyfan... verkligen

2009-08-24 @ 18:22:06
URL: http://ssanibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0