The Beast and the Harlot

Written: 2009-08-30 @ 13:45:14
Hey guys,
allt bra med er idag? Det är det ialla fall inte med mig. Har blivit jätteförkyld så jag kan knappt prata, haha. Sen är jag hur yr som helst också, alltid är det något med mig. Hittills har det inte hänt något speciellt idag, borde städa i rummet lite och sen ska jag nog göra min fotoläxa. Fast den ska in på tisdag så jag får se, ska bara ta två kort från olika perspektiv.. Har egentligen inte så mycket att skriva men det kliades så mycket i fingrarna så det fick bli ett litet onödigt inlägg men det lider ni väl inte av? ;p

Hade Bra, Ema \m/

Synyster fucking Gates, finns det någon snyggare? I don´t think so


Kommentarer
Postat av: SANIBO

Gates alltså... hetare kille får man leta efter.

sv: ja men eller hur. så känner jag med, jag måste se dom!

2009-08-30 @ 17:21:49
URL: http://ssanibo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Härlig blogg (:

2009-08-31 @ 13:25:45
URL: http://oochiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0