Let the good side of you rule

Written: 2009-08-07 @ 11:03:24
Godmorgon,
idag blir det nog inte någon mer uppdatering än denna för jag & mami ska ut till mormor och morfar och vara där hela dagen. Vi ska fixa och dona inför imorgon då vi ska ha 30-års festen. Men jag tar med mig kameran ut så ni lär får några bilder sen när jag får tillgång till en dator, förhoppningssvis ikväll. Annars får ni ha en jättebra fredag :)

Hade Bra, Ema \m/


Två av de bästa vokalisterna i världen, James och Michael <3

Kommentarer
Postat av: Jessica

sv; ja :( jag har folk att gå med, men inte pengarna. Somsagt, det hade varit bättre om han kom till gbg, för jag bor typ där, så då hade det inte varigt några problem. Men att ta sig till sthlm eller malmö och sen fixa boende och allt det där. Nej, jag kommer inte att ha råd :'(

2009-08-07 @ 12:16:45
URL: http://byjessica.blogg.se/
Postat av: sandra

Skitsnygg blogg du har :O

Älskar också rock o allt därtill =)

ha en bra kväll :D

2009-08-07 @ 17:31:01
URL: http://safry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0