I'm growing from the pain How about you?!

Written: 2009-08-26 @ 19:42:38
Hej guys,
dålig uppdatering jag vet men jag har verkligen inget intressant att skriva och när jag kommer hem från skolan är jag helt slut så jag orkar knappt sitta vid datorn. Bara idag somnade jag nästan så fort jag kom hem. Har ganska långa dagar nuförtiden. Imorgon går vi in i 4 skoldagen och jag börjar tycka om min klass väldigt mycket! Så mycket jag har skrattat de två senaste dagarna har jag nog inte gjort på länge. Media elever är så sjukt snälla! Och alla älskar att fika ;D

Hade Bra, Ema \m/


Kommentarer
Postat av: SannaVonAwesome

Yay fika! :D:D

2009-08-26 @ 20:54:52
Postat av: [lisa bjernhagen]

sv: men awesome ;D

ja fyfan, alltså DET var helt OTROLIGT! GAH!

2009-08-26 @ 23:03:01
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0