Domen föll på en morgonflight till London

Written: 2009-08-03 @ 12:56:23
Hallå,
jag har fullt upp med att redigera och fixa bilderna från bröllopet i lördags. Jag tror jag har raderat hälften av bilderna, haha. Men så blir det ibland, ena blundar och den andra ser normal ut eller så gör någon någon ful min osv. Det är smällar man får ta. Annars händer det inte så mycket här idag, ska nog ner till stan alldeles strax och köpa lite kläder om jag hittar något. Behöver ialla fall ett par jeans då alla mina är jäkligt trasiga mellan benen. Nu ska jag fortsätta med bilderna,

Hade Bra, Ema \m/


En liten smygtitt kan ni få ;)

Kommentarer
Postat av: 666AERIME - Hårdrocksbloggen

sv; Sätt i en fejkring så ser du ju om du passar eller inte ;)

2009-08-03 @ 16:22:52
URL: http://aerime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0