Let me be the one that deliver you from the deceit

Written: 2009-04-23 @ 12:24:55
Godmorgon (för min del i alla fall ;p)
Vaknade för inte så länge sen. Kunde verkligen inte gå till skolan idag för jag sov nog knappt en timme inatt, skitjobbigt. Sen är det ändå bara 'onödiga' lektioner idag så jag missade inte alls mycket. En dag kvar sen är det helg! Och förhoppningsvis så drar jag och Sofi till älskade göteborg på lördag och shoppar loss lite :D Problemet är att jag har bara ungefär 750kr att handla massa saker för, 350 kr ska gå till Popadelica festivalen som är nästa lördag. Ska bli sjuukt kul! :D

Bli inte förvånade om det sker en massa ändringar här i bloggen idag. Känner för att göra något nytt och fräscht! Men vi får se.. ;p

Hade bra, Ema \m/



Dimmu Borgir @ Metaltown 08

Kommentarer
Postat av: SannaAwesome

åhh göteborg.. fan va fuskigt..



och ja, Popadelica kommer att äga :D

2009-04-23 @ 15:15:53
Postat av: Anonym

göteborg är bäst :DD

2009-04-23 @ 17:39:04
Postat av: Anonym

http://femsmultron.blogg.se,vad tycker du,en stor Perez hilton wannabe?



(perez hilton,största skvaller hemsidan. fem smultorn,största skvallerbloggen på blogg.se)

vems blogg är igentligen bäst?

2009-04-23 @ 18:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0