I'm not a failure, but I know what it's like

Written: 2009-04-27 @ 16:34:11
sry för dåliga uppdateringar men jag har inte haft ork eller något att skriva om..

Skolan idag sög big time. Varenda lektion var sjukt ovärd och jag ville bara gå hem hela tiden. Men nu är skoldagen slut och imorgon börjar en ny. Får väl hoppas att den blir bättre :) Längtar till helgen sjuukt mycket! På fredag är vi ju lediga och på lördag är det popadelica! Kanon bra helg ska det bli.
Idag om 2 månader befinner jag mig på frihamnen i göteborg och ser något bra band(får vi hoppas..) Jag gissar att jag även är sjuuuuuuukt peppad inför Marilyn Manson! Juste, om två månader har jag även sett Slipknot! Herrejisses, fattar det fortfarande inte..

> Bara jag som har missat att Slipknot har gjort en ny video? Det är låten Sulfur som de har gjort en musikvideo till och självklart är videon grymm! Fast.. det är ju varenda video från Slipknot ;)
 

Hade bra, Ema \m/

Kommentarer
Postat av: SannaAwesome

skoldagen sög för att jag inte va där ;) men imorrn, då ni! helgen kommer att äga så jävla hårt!

2009-04-27 @ 17:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0