Hela världens hunger samlad i mig

Written: 2009-04-16 @ 14:41:56
Hej :)
Sitter här och försöker göra engelska uppgiften som ska lämnas in imorgon, alltid ute i sista minutrarna. Fy skäms ema.. Vi ska skriva om konflikten i en bok som vi läser, inte kul för fem öre. Usch, idag kunde jag haft sovmorgon till 11.20. Ne, istället går man till skolan vid kvart i åtta och ska ha datakunskap, när klockan är kvart över har läraren fortfarande inte kommit så alla går. Då gick jag och sanna till fiket och hittade Frida och Rebecka så vi satte oss vid dom och åt frukost ^^ Det var trevligt :)


Ne, nu ska jag fortsätta att skriva på engelskan
Hade bra, Ema \m/




[ Just nu: Marcus Krunegård - Jag är en vampyr ]

Kommentarer
Postat av: SANIBO

sv: hell yes! ;D

2009-04-16 @ 18:52:27
URL: http://ssanibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0