Cut the crap deep within a casket in my dream

Written: 2009-04-14 @ 18:39:35
Hallå alla :)
Har precis ätit så nu mår jag illa :( inte bra.. Skolan började ju idag igen, gick ovanligt fort :p haha Längtar redan till v.21(?) för då är jag ledig ons-sön :D (Y)

Pratade innan med han från Ung Kraft. Jag ska vara där redan vid 15.00 och så ska det vara informations möte. Jag ska fota på Zoo scenen, inte dom bästa banden menmen:P Det ska nog bli bra :) Var och köpte ett extra minneskort innan så nu kan jag ta ungefär 1300 bilder, ska nog räcka ;)

Hade bra, Ema \m/



[ Just nu: Hardcore Superstar - Dreamin' in a Casket ]

Kommentarer
Postat av: becka

åh i loooove hardcore superstar!

2009-04-16 @ 10:27:10
URL: http://xbecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0