Vart tog dagen vägen?

Written: 2008-12-20 @ 16:21:27
Herregud va fort dagen har gått! Eller är det bara jag som tycker det?
hoppas inte lovet kommer gå så fort... :/
Dagen har i alla fall varit tråkig.. Vaknat,ätit,datorn,film,dator,guitar hero,datorn,äta..
hehe...

Just nu sitter jag och lyssnar på Dragonforce, Pain, Children Of Bodom, Trivium och Volbeat :)
Jag längtar som en j*vla galning till Metaltown! Det kommer bli massa massa massa bäst
Vi ska vara i göteborg från den 25e till den 28e.. :) tror jag i alla fall. Den 25e ska vi kanske gå på Liseberg :)

Sen i augusti drar jag, mamma och sofi till Stockholm den 21a och stannar till den 23e :D
För den 22 augusti ska jag se coldplay! :D:D:D:D hihi

Det är väl det som är bestämt hitills.. kommer nog inte hända så mycket mer :/ menmen,
jag kommer ha sjukt kul :D

Jisses, på onsdag är det julafton! Jag har inte köpt några julklappar eller nått. Hehe
Jag har kommit på att det blir bara svårare och svårare med att önska sig saker i julklapp..
När man var liten lät det typ, Jag vill ha en ny barbie, en docka elr liknande
Men nu.. allt som man vill eller kan tänka sig att önska sig är så dyrt! Dumma pengar :(

Nu ska jag äta..
Hade bra
/Ema

Kommentarer
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

Bra förskag!

Det ska jag absolut tänka på :)

2008-12-20 @ 21:03:33
URL: http://nevnarien.se/
Postat av: 666AERIME - Hårdrocksbloggen

SV: Tack som fan! Din var också snygg. Rockbrudar ftw!



Ja, älskar det trycket! Dessutom är ju Guns jävligt grymma också. :D

2008-12-20 @ 21:21:53
URL: http://aerime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0